Menu Sluiten

Technical Support Engineer (Ref. 444)

  

Organisatie

Heb je een passie voor IT Support?

Dan heeft Next-ICT een uitdaging op maat voor jou!

Wij zijn op zoek naar een IT support medewerker voor onze klant in Eigenbrakel

Functie

Providing technical IT support to our customers (both SMEs and private individuals) on their IT infrastructure and software.
This includes their networkinfrastructure and local servers, and a variety of software packages. The support is provided remotely (telephone/ticketing tool/acquisition of PC remotely).

Employment in a team of +/- 5 persons, each of whom has developed his own specialty.


Main tasks :

  • Support for Office software (O365) and hardware incidents.
  • Support for telecom and network incidents.
  • Support incidents related to in-house applications
  • Handling IT incidents and questions received via phone, email or the Help Desk application. Escalating to other teams and partners if needed.
  • Remote user administration. (VPN)
  • Reviewing and keeping documentation up to date



Functie-eisen

  • A first experience in a similar position. Good technical background.
  • Advanced knowledge of Windows 7 and Windows 10.
  • Good knowledge of Microsoft Office applications (Office 365).
  • Excellent communication skills in Dutch and French is required. Good knowledge of English is a plus.
  • Team player, self-motivating and taking initiative
  • The ability to find the cause of problems in a complex environment and quickly offer effective solutions

Aanbod

Wat kan Next-ICT voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • De mogelijkheid tot persoonlijke ontplooiing

In het kort…

De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen a.d.h.v. certificaten en persoonlijke begeleiding, een eenvoudig te bereiken werkplek in hartje Brussel, een informele bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief en de kans om zich verder te specialiseren binnen IT Support

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Joris en/of Elien Oomen. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.