Menu Sluiten

Back-up On-Site Support Engineer

  

Organisatie

Doe je niets liever dan IT-problemen om te toveren naar IT-oplossingen? Hou je van variatie in je job?

Perfect! Want wij, Next-ICT, zijn op zoek naar een gedreven Back-up Onsite Support Engineer op verschillende locaties van onze klant: Kallo, Zwijndrecht, Mechelen, Beringen en Zaventem.

Functie

Waarin maak je als Back-up On-site Support Engineer het verschil?

Als Back-up On-site Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van eindgebruikers op verschillende sites van ons klant. Je staat in voor het beheer van inkomende incidenten van eindgebruikers, je analyseert deze en lost hierbij zowel hardware- als software problemen op.

Daarnaast ben je enerzijds verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van software, computersystemen en hardware. Anderzijds sta je in voor het installeren en onderhouden van mobile devices en het voorbereiden van shutdowns.

Tot slot garandeer je samen met de projectmanagers een stabiele IT-infrastructuur binnen de verschillende sites en geef je individuele softwaretrainingen aan de eindgebruikers.

Functie-eisen

Wat heb je in huis?

Wij zoeken een communicatieve collega die houdt van variatie in jobinhoud en werklocatie. Iemand die sterk genoeg in zijn/haar schoenen staat om eindgebruikers verder te helpen met hun IT vraag!

Bovendien voldoe je aan volgende voorwaarden:

  • Je bent in het bezit van een diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring/certificaten.
  • Je hebt minstens 1 jaar ervaring binnen eerstelijns- of tweedelijns IT ondersteuning.
  • Je neemt een klantgerichte houding aan.
  • Je bent zeer communicatief, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Aanbod

Wat kan Next-ICT voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • De mogelijkheid tot persoonlijke ontplooiing

Dus, in het kort…

De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen a.d.h.v. certificaten en persoonlijke begeleiding, een informele bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief, een hecht team én de kans om een glimlach te toveren op het gezicht van eindgebruikers. Zo ziet je job als Back-up On-site Support Engineer bij ons eruit!

Sollicitatie

Overtuigd?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Elien Oomen via elien@next-ict.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.