Menu Sluiten

IT Helpdesk medewerker

  

Organisatie

Haal je voldoening uit het helpen van interne medewerkers met een IT-probleem? Klinkt “Klant is koning” als muziek in je oren? Sta je te popelen voor een intern opleidingstraject?

Dan zit je bij deze vacature goed!

Wij, Next-ICT, zijn voor onze klant in omgeving Halle, Deinze en Haasrode op zoek naar een IT Helpdesk medewerker.

Functie

Waarin maak je als IT Helpdesk medewerker het verschil?

Als IT Helpdesk medewerker ondersteun je interne medewerkers met een IT probleem. Hun vragen komen binnen via telefoon, e-mail of sociale media en jij gaat ermee aan de slag. Je luistert naar het verhaal van de medewerker, bepaalt de prioriteit van de oproep en bedenkt creatieve oplossingen. Op die manier werk je proactief aan lange-termijnoplossingen en ben je eveneens in staat om snelle resultaatsgerichte oplossingen te bieden.

Geen enkele dag is dezelfde… Maar hoe zou een werkdag als IT Helpdesk medewerker er concreet kunnen uitzien?

Je start je werkdag met een glimlach op je gezicht en een koffie in de hand.
Vervolgens behandel je de binnenkomende oproepen van interne medewerkers betreffende technische en inhoudelijke vragen.
Doorheen de dag bied je verschillende soorten ondersteuning:

  • Je lost passwoordproblemen op.
  • Je ondersteunt het distributiecentrum met hun IT-systemen.
  • Je analyseert en lost Wifi-problemen on-site op.

Je eindigt je dag met tevreden medewerkers en een voldaan gevoel. Je kijkt al uit naar die ochtendkoffie van morgen!

Functie-eisen

Wat heb je in huis?

Wij zoeken een klantgerichte en behulpzame collega die samen met zijn/haar team volop gaat voor tevreden medewerkers!

Bovendien:

  • Ben je in het bezit van een diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring/certificaten.
  • Heb je een eerste ervaring binnen eerstelijns of tweedelijnsondersteuning.
  • Heb je kennis van Windows 7 en 10, Netwerkbeheer, Windows Server en Microsoft Office.
  • Ben je flexibel en bereid om te werken in avondshiften en weekends.
  • Neem je een klantgerichte en geduldige houding aan.
  • Ben je zeer communicatief, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Spreek je vloeiend Nederlands, Frans en Engels.
  • Beschik je over een rijbewijs B.

Aanbod

Wat kan Next-ICT voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen initiatief.
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding waardoor je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontplooien.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen, certificaten te halen en je kennis te versterken.

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Elien Oomen via elien@next-ict.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.