Menu Sluiten

IT Onsite Support Agent

  

Organisatie

Ben je een IT’er in hart en nieren? Hou je ervan om mensen te ondersteunen bij hun IT-vraag? Dan zit je hier goed! Next-ICT heeft de perfecte uitdaging voor jou!

Voor onze klant in omgeving Gent zijn wij op zoek naar een IT Onsite Support Agent.

Functie

Waarin maak je als IT Onsite Support Agent het verschil?

Als IT Onsite Support Agent lever je kwaliteitsvolle ondersteuning aan eindgebruikers. Dit betekent dat je ter plekke gaat en on-site interventies uitvoert die op afstand niet opgelost kunnen worden. Daarnaast kan je als IT Onsite Support Agent ook gebruik maken van “Remote Desktop Takeover” om problemen te diagnosticeren en op te lossen op afstand. Je volgt de vooruitgang van deze interventies nauwlettend op.

Bovendien geef je ondersteuning aan verschillende applicaties en sta je in voor het beheer van randapparatuur. Dit laatste betekent dat je instaat voor het installeren, verbinden en troubleshooten van printers, scanners, multifunctionele apparaten,…enz.

Hoe kan een werkdag als IT Onsite Support Agent er concreet uitzien?

  • Je start de dag gemotiveerd en bent er klaar voor om het verschil te maken!
  • Doorheen de dag registreer je en categoriseer je tickets. Hierbinnen stel je prioriteiten, diagnosticeer je het probleem, los je het probleem tweedelijns op en handel je het ticket af. Indien het na een grondige analyse nodig blijkt, escaleer je naar de 3de line teams, externe ontwikkelaars of naar de relevante bedrijfsafdeling toe.
  • Daarnaast volg je de vastgestelde processen en procedures zorgvuldig op en doe je voorstellen ter verbetering en documenteer je deze in de kennisdatabase.
  • Bovendien installeer en configureer je pc’s en sta je in voor het management van de gebruikersrechten.
  • Bij grote hardware- of software problemen verwijs je het defecte product door naar de leveranciers.
  • Je eindigt je dag met een voldaan gevoel en je voelt je gesteund door je collega’s om er morgen weer tegenaan te gaan!

Functie-eisen

Wat heb je in huis?

Wij zoeken een gemotiveerde collega die over een stevige dosis ervaring beschikt binnen IT Support. Iemand met een passie voor IT die bereid is om net dat stapje extra te doen!

Bovendien beschik je over volgende technische competenties:

  • Goede kennis van verschillende Operating Systems (Windows 10, IOS, Mac0S, Android)
  • Degelijke kennis van verschillende Office Applicaties en Zoom Videoconferencing.
  • Zeer goede kennis van Intune (Configureren, Apps beheren en beschermen)
  • Kennis van verscheidene ondersteunende diensten zoals Antivirus Management, Active Directory, Account Management, LAN & Wlan, Backup/restore procedures,…
  • Enige kennis van Navision en/of ISABEL is een pluspunt

En voldoe je aan volgende voorwaarden:

  • Je bent in het bezit van een diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring/certificaten.
  • Je hebt minstens 2 jaar ervaring binnen IT Support.
  • Je bent zeer communicatief en beschik je over “soft” skills.
  • Je neemt een klantgerichte houding aan en streef je naar een kwalitatieve oplossing.
  • Je bent een analytische en probleemoplossende mentaliteit.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je bent stressbestendig en behoud je je positieve ingesteldheid tijdens een drukke werkdag.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Aanbod

Wat kan Next-ICT voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen initiatief.
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding waardoor je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontplooien.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen, certificaten te halen en je kennis te versterken.

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Elien Oomen via elien@next-ict.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.