Menu Sluiten

IT Support Engineer

  

Organisatie

Haal je voldoening uit het helpen van mensen met een IT-vraag en ben je klaar om het verschil te maken? Heb je een uitgesproken interesse en goede basis in alles wat met IT-Support te maken heeft?

Dan heeft Next-ICT een uitdaging op maat voor jou!

Voor onze klant in omgeving Leuven zijn wij op zoek naar een IT Support Engineer.

Functie

Waarin maak je als IT support Engineer het verschil?

Je zorgt voor een stabiele IT omgeving door op te treden bij alles wat die stabiliteit ondermijnd. Dit doe je door het bieden van snelle resultaatsgerichte oplossingen, maar evengoed door op een proactieve manier te werken aan lange-termijnoplossingen. Op die manier kan je terugkerende problemen voorkomen.

Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat elke klant een kwaliteitsvolle dienstverlening krijgt. Als eerste aanspreekpunt ben je verantwoordelijk voor het bieden van eerstelijnsondersteuning over verschillende domeinen heen: applicaties, platformen en data, systemen,…

Hoe kan een werkdag als IT support engineer er concreet uitzien?

  • Je start de dag met een heerlijke koffie samen met je collega’s.
  • Vervolgens behandel je binnenkomende oproepen van klanten betreffende technische en inhoudelijke vragen.
  • Doorheen de dag bied je ondersteuning aan klanten met betrekking tot hardware- en softwareproblemen. Je lost deze problemen eerstelijns op en je escaleert naar de 2de- 3de teams, indien dit na een grondige analyse nodig blijkt. Hierbij log je alle calls en interventies en deel je je kennis met je collega’s via documentatie.
  • Je eindigt je dag met een voldaan gevoel en je kijkt al uit naar die ochtendkoffie van morgen!

Functie-eisen

Wat heb je in huis?

Wij zoeken een communicatieve collega die enthousiast wordt van het uitpluizen en oplossen van technische/functionele problemen of vragen. Iemand die kickt op klanten vooruit helpen door het leveren van een kwaliteitsvolle service!

Bovendien:

  • Ben je in het bezit van een diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring/certificaten.
  • Heb je een eerste ervaring in IT Support.
  • Ben je flexibel. Flexibiliteit is immers een absolute noodzaak binnen een IT wereld die gekenmerkt wordt door constante verandering en onzekerheid.
  • Ben je een echte teamplayer, maar kan je ook vlot zelfstandig je werk vervolledigen.
  • Neem je een klantgerichte en geduldige houding aan.
  • Bezit je een analytische en probleemoplossende mentaliteit.
  • Spreek je vloeiend Nederlands en Frans.
  • Beschik je over een rijbewijs B.

Aanbod

Wat kan Next-ICT voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen initiatief.
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding waardoor je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontplooien.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen, certificaten te halen en je kennis te versterken.

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Elien Oomen via elien@next-ict.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.