Menu Sluiten

Service Desk Engineer

  

Introductie

Voor onze klant in het Gentse zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Service Desk Engineer.
Misschien ben jij wel dé parel die we zoeken! Solliciteer nu!

Organisatie

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Functie

Je takenpakket

Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsvolle dienstverlening krijgt. Je biedt first line support aan je klanten betreffende HR-tools, e-business applicaties, mobile apps,…

Enkele concrete taken kunnen zijn:

  • Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technische en inhoudelijke vragen.
  • Logging van alle calls en interventies.
  • Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse.
  • Begeleiden van nieuwe klanten bij het configureren en opstarten van de applicaties.
  • Knowledge Sharing: je deelt je kennis met je collega’s via documentatie.

Functie-eisen

Je profiel

Onze klant zoekt een leergierige, vlotte collega die enthousiast wordt van het uitpluizen en oplossen van technische/functionele problemen of vragen. Iemand die kickt op het leveren van een kwaliteitsvolle service aan zijn klanten!

Bovendien:

  • Ben je in het bezit van een diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring/certificaten.
  • Heb je een sterke interesse in IT.
  • Heb je ervaring in Help/Service Desk: dit is een extra troef, géén must!
  • Neem je een klantgerichte en geduldige houding aan.
  • Bezit je een analytische en probleemoplossende mentaliteit.
  • Ben je klantvriendelijk, communicatief, gemotiveerd en stressbestendig.
  • Spreek je vloeiend Nederlands en Frans.
  • Kan je zowel in team als zelfstandig je mannetje/vrouwtje staan.
  • Ben je punctueel en hecht je belang aan procedures.
  • Beschik je over een rijbewijs B.

Aanbod

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen initiatief.
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding waardoor je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontplooien.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen, certificaten te halen en je kennis te versterken.

Sollicitatie

Interesse of meer weten?

Stuur dan je CV op naar jobs@next-ict.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Elien Oomen via elien@next-ict.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.